FAQ

Hvad er “LAST MINUTE”?

Hvad finder jeg under “BLOG”?

Hvad er “ANMELDELSER”?

Hvad finder jeg under “ARTIKLER”?

Hvad finder jeg under ”BEHANDLINGER”?

Hvad finder jeg under “KLINIKKER”?

Hvor meget får jeg i rabat?

Hvor lang tid ud i fremtiden kan jeg booke?

Hvordan ser jeg mine tidligere bookinger?

Kan jeg anvende et gavekort på heywellness.dk?

Hvordan kontakter jeg klinikken?

Jeg er ikke tilfreds med min behandling - hvad gør jeg?

Hvordan anmelder jeg?

Jeg vil gerne rapportere en anmeldes som stødende/SPAM

Hvad er min fortrydelsesret?

Kan jeg ændre i min booking?

Der er forkert info på en klinilk

Jeg vil ikke have min klinik på HeyWellness

 

 

 

 

Hvad er “LAST MINUTE”?

LAST MINUTE er stedet, hvor du finder alle slags lækre og givende wellnesstilbud, og kan spare mange penge!

Hvis en klinik har ledige tider på deres behandlinger indenfor nogle få timer og op til 2 dage frem, vil denne behandlingstid blive tilbudt med mindst 30% og tiderne op til fem dage frem i tiden vil have mindst 15% rabat. 

Vælg en af de syv kategorier, vælge en dag, angiv hvor i landet og klik søg.

Du kan straks booke og købe dit ønskede LAST MINUTE tilbud. Vi modtager alle almindelige kreditkort. Bookning og betaling tager kun få minutter fra du finder din ønskede behandling og til du gennemført købet og modtager en kvittering på e-mail.

Klinikken modtager ligeledes en bekræftelse på, at du har booket og betalt for et LAST MINUTE tilbud, og er nu klar til at tage imod dig.

 

Hvad finder du under “HeyWellnes Blog”?

Under ”BLOG” finder du dagligt nye blogindlæg om alt indenfor wellness, skønhed, spa ophold, beauty, mm. direkte fra vores seje og skønne bloggere til dig som læser.

Du kan vælge at følge dine yndlings ”Wellness Queens (& Kings)” og derved få en teaser email direkte i indbakken hver gang dine yndlings bloggere blogger om nye spændende, givende og forskønnende ting.

Husk at give dine yndlings blogindlæg ”et like” med på vejen, det gør du ved at klikke på ”HJERTE” under hvert indlæg. Så kan alle andre brugere på sitet se, hvilke indlæg der er særligt gode og givende læsning.

Del hellere end gerne de indlæg du læser og elsker, du kan dele på alle sociale medier og dermed dele HeyWellness blogindlæg og wellnesskoncept med alle dine venner

 

Hvor meget får jeg i rabat?

Du får altid minimum 30% rabat på din booking indenfor de næste 3 dage (inkl. i dag). Derefter er der minimum 15% de efterfølgende 5 dage. En klinik kan dog godt vælge at give mere i rabat hvis de ønsker det.

 

Fra hvornår og hvor lang tid ud i fremtiden kan jeg booke mig ind på en LAST MINUTE behandling?

Du kan booke dig ind på LAST MINUTE tilbud fra om 1 time og de næste 5 dage frem. Husk dog at du booker og betaler for LAST MINUTE behandlingen med det samme, og derfor selv har ansvaret for at nå frem til klinikken inden din behandlingstid starter.

 

10. Hvordan ser jeg mine tidligere bookinger?

Du logger ind i øverste højre hjørne. Når du har logget ind skal du klikke på dit brugernavn i øverste højre hjørne for at komme til din profil. På din profil står der "mine bookinger", hvor du kan se dine forskellige bookinger.

 

11. Kan jeg anvende et gavekort?

Det er desværre ikke muligt på nuværende tidspunkt at anvende gavekort på heywellness.dk, men inden længe vil du kunne anvende et wellness4all.dk gavekort når du booker en tid hos Hey Wellness.

 

Hvordan kontakter jeg klinikken?

Du kan finde kontaktinfo på klinikkerne i den kvitterings e-mail du modtager efter at have købt.

Jeg er ikke tilfreds med min behandling, hvad gør jeg?

Det er vi naturligvis kede af at høre. Kontakt venligst klinikken for at høre om de ønsker at give dig en bedre oplevelse.

Hvis ikke, må du endelig skrive til os på info@heywellness.dk. Husk at skrive hvilke specifikke ting du ikke var tilfreds med og hvad du har talt med klinikken om.

Hvordan anmelder jeg behandling eller klinik?

Når du er logget ind i øverste højre hjørne, kan du anmelde klinikkerne.

For at skrive en anmeldelse skal du finde den givne klinik. Søg på denne via de forskellige søgemuligheder under ”ANMELDELSER”. Lige under klinikkens profilbilleder finder du ”SKRIV EN ANMELDELSE” – klik på denne. Giv det antal stjerner du synes behandlingen/klinikken skal have, hvor 5 er det højeste og betyder du har fået en fantastisk behandling. Skriv en titel og din anmeldelse i tekstfeltet, vi anbefaler at du skriver gode fyldestgørende anmeldelser. Husk at dele din anmeldelse på alle de sociale medier, så dine venner kan læse om dine wellnessoplevelser.

Du, som den eneste, kan altid redigere eller slette din anmeldelse.

Jeg vil gerne rapportere en anmeldelse som stødende/SPAM!

Skriv en e-mail til info@heywellness.dk med information om hvor på siden den findes, så skal vi kigge på den hurtigst muligt.

Hvad er min fortrydelsesret på LAST MINUTE tilbud?

Der er ingen fortrydelsesret, da det er en booking af en behandling med kort tidsfrist og stor rabat.

Dette fremgår også når du accepterer vores betingelser. Du kan læse vores betingelser her.

Kan jeg ændre i min booking?

Du skal kontakte klinikken for at høre om de vil flytte bookingen. Klinikken er ikke forpligtet til dette, da det er et LAST MINUTE tilbud du har købt.

Der er forkert kontaktinformation på en klinik

Send en e-mail til info@heywellness.dk, så får vi det rettet hurtigst muligt.

 

Har du glemt din kode?Klik her